Produsele Unilever sunt pe www.e-best.md. Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi.
Compania are 155,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 51 miliarde euro în 2018. Peste jumătate (60%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Dirt Is Good, Wall’s, Lux, Sunsilk and Surf Lipton, Algida, Ben & Jerry’s, Magnum și Betty Ice. Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:
- Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine.
- Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
- Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni.
Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. În 2018, brandurile sustenabile ale companiei au crescut cu 69% mai rapid decât restul businessului în comparație cu 46% în 2017.
Încă din 2010 au luat măsuri prin Planul Unilever pentru viață durabilă (USLP) de a ajuta mai mult de un milliard de oameni să își îmbunătățească sănătatea și starea de bine, să decupleze creșterea de amprenta asupra mediului înconjurător, în timp ce crește impactul social pozitiv. Au înregistrat deja progrese semnificative și continuă să-şi extindă ambițiile – cel mai recent angajament pe care l-au făcut este ca până în 2025 să asigure că 100% din ambalajele lor din plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Deși mai sunt încă multe de făcut, sunt mândri că au fost recunoscuți în 2019 ca lider în Dow Jones Sustainability Index și recunoscuți ca și companie de top din sondajul GlobeScan / SustainAbility Global Corporate Sustainability Leaders, din 2011.Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com. Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living
Despre Unilever South Central Europe
Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajută pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti. Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.